Nyheter & oppslag - Registrering av bolig - Medlemskap - Dokumentasjon - Tv & internett - Styret - Fellesområdene
Vi er i startgropen for å registrere boligene, vi håper dette går knirkefritt. Styret ønsker å få alle boligene og eier inn i registeret på styreweb.com. Dette forenkler utsending av kontingent og det sørger for at nyttig og viktig informasjon fra styret når alle. Skulle det oppstå komplikasjoner, ta kontakt med styret.
Les gjerne "Mest stilte spørsmål" lengre ned på denne siden før du starter med registreringen.
Benytt skjemaet nedenfor "Start din registrering her"
Bruker du mobil for å registrere? Bruk linken nedenfor.
Start din registrering her
Mest stilte spørsmål
- Hvorfor burde jeg registrere meg?
Boligen din blir satt i registeret og knyttet opp mot deg, dette forenkler informasjonsflyten fra styret og den pliktige årlige kontingenten kommer elektronisk.
- Hvem skal registrere seg?
Alle som er tilknyttet Siggerud Nord huseierforening. Inklusiv Tomterhagan og Tomterstubben sameie.
- Koster det å registrere meg eller boligen min?
Nei, dette ligger i budsjettet til foreningen.
- Jeg leier boligen, skal jeg registrere meg?
Ja, men registrer deg som hustandsmedlem, eier av boligen skal registrere seg som hustandseier (juridisk eier av boligen).
- Jeg og en annen eier bolig sammen, skal vi begge registrere oss som hustandseier?
Nei, bare en skal registrere som hustandseier, den andre kan registrere seg som hustandsmedlem. Hvis det er to stykk som er registrert som hustandseier på samme adresse, da får dere to kontingenter.
- Jeg har registrert feil opplysninger og sendt inn, hva gjør jeg?
Ta kontakt med styret, styret@siggerudnord.no
- Jeg bruker ikke internett eller forstår ikke hvordan jeg løser dette, hva gjør jeg?
Ta kontakt med styret, så hjelper vi deg.
- Hvem har ansvaret for personvernet om mine opplysninger?
Les mer om foreningens GDPR i vedtektene: HER
Registreringen foregår via styreweb.com, du kan lese mer om personvern her fra styreweb: https://www.styreweb.com/personvernerklaering/
- Jeg ønsker fortsatt kontingenten i papirform, vil det fortsatt være mulig?
Styret ønsker gjerne at alle boliger registrerer seg elektronisk, dette gjør prosessen lettere for alle, informasjonsbiten vil bli bedre og ikke minst sparer foreningen utgifter på papir, printer og arbeidstid. Men ønsker du fortsatt faktura på kontingent, så vil dette la seg gjøre.